Klauzula informacyjna. Ponieważ w dniu 25 maja 2018 roku weszły nowe przepisy w zakresie ochrony danych osobowych, chcemy poinformować o kilku ważnych kwestiach dotyczących bezpieczeństwa przetwarzania Twoich danych osobowych. Prosimy abyś zapoznał się z naszymi zasadami ochrony danych osobowych zamieszczonymi w klauzuli informacyjnej RODO.

Pliki cookies. Na portalu internetowym mycielin.pl wykorzystujemy pliki cookies do jego prawidłowego działania, aby oferować funkcje społecznościowe, analizować ruch na portalu internetowym, prowadzić statystyki portalu. Więcej informacji znajduje się na podstronie Polityka cookies. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Twoich danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Mam przeglądarkę ustawioną zgodnie z moimi preferencjami.

cb_rodo0_oTcdB3hEZTfxHf9KhZbmKpYz18NHX4X6:
Slider ze zdjęciami
Slider ze zdjęciami
Slider ze zdjęciami
Slider ze zdjęciami
Slider ze zdjęciami
Wydarzenia w Gminie Mycielin
Kontakt z Urzędem
 

Aktualności

2020-06-04

 Informacja prasowa Urzędu Skarbowego

INFORMACJA PRASOWA 4.06.2020 r. 
 
 Wsparcie finansowe dla firm w ramach Tarczy Finansowej 
 Przedsiębiorcy, których obroty spadły w związku z COVID19, mogą skorzystać z pomocy finansowej w ramach Tarczy Antykryzysowej.  Podstawą weryfikacji wniosków i oświadczeń, które wpływają na przyznanie subwencji i jej wysokość, są rejestry publiczne – w tym również dane z deklaracji VAT.
W związku z uruchomieniem rozwiązań finansowych w ramach Tarczy Antykryzysowej, w wielkopolskich urzędach skarbowych utworzone zostały specjalne infolinie. Jeśli przedsiębiorca ma pytania lub wątpliwości dotyczące kwestii podatkowych związanych z procedurą przyznania subwencji, może skontaktować się ze swoim urzędem skarbowym. Numery infolinii związanych z programem pomocowym w ramach Tarczy Finansowej dla mieszkańców powiatu kaliskiego można znaleźć w zakładce „Kontakt” na stronie internetowej Drugiego Urzędu Skarbowego w Kaliszu
 
Dodatkowo, 7 lipca zapraszamy na webinar „Tarcza antykryzysowa dla biznesu”, organizowany przez Ministerstwo Rozwoju i Polską Agencję rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) we współpracy z resortem finansów. Tematem konferencji on-line będą ułatwienia podatkowe w Tarczy Antykryzysowej, a nasi eksperci będą odpowiadać na pytania przedsiębiorców, przesłane za pośrednictwem strony PARP.
Więcej informacji o wideokonferencjach dla przedsiębiorców na stronie PARP.
***
Z Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR) mogą skorzystać firmy których m.in. przychody spadły w związku z COVID-19 po 1 lutego br. o co najmniej 25 proc. w dowolnym miesiącu, w porównaniu do poprzedniego miesiąca lub analogicznego okresu roku ubiegłego.
Podstawą weryfikacji wniosków i oświadczeń wpływających na przyznanie subwencji i jej wysokość w ramach Tarczy Finansowej, są rejestry publiczne (Krajowej Administracji Skarbowej, ZUS). Deklaracja przedsiębiorcy dotycząca obrotów firmy jest konfrontowana z danymi pochodzącymi z deklaracji VAT. Pamiętaj zatem, aby złożyć deklarację VAT przed złożeniem wniosku o pomoc z PFR – pozwoli to na prawidłową weryfikację. Deklaracje: VAT-7 za marzec br. i VAT-7K za I kwartał br. możesz składać od 1 kwietnia 2020 r., a deklarację VAT-7 za kwiecień – od 1 maja 2020 r. 
Wsparcie finansowe otrzymywane w ramach Tarczy Finansowej określane jest jako subwencja finansowa. Subwencja ta podlega zwrotowi, przy czym w określonych przypadkach może zostać umorzona w części nieprzekraczającej 75%. Dla celów podatku dochodowego pomoc finansowa z PFR traktowana jest jak pożyczka. Więcej na temat skutków podatkowych otrzymanego wsparcia finansowego znajdziesz w komunikacie na www.wielkopolskie.kas.gov.pl.
Kompendium informacji o rozwiązaniach podatkowych w ramach Tarczy Antykryzysowej dostępne jest na stronie Ministerstwa Finansów.
Pliki do pobrania:
Wielkopolska Sieć Innowacji
NSR
Komunikaty informacyjne Gmina Mycielin
Certyfikat Jakości
sako
Powiatowa Stacja Sanitarno Epidemiologicznej Kalisz
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kaliszu